nedjelja, 5. veljače 2017.

New hairstyle!

Hello,hello

Odlučila sam da napišem drugi post nakon dužeg vremena,tipično za početnika.
Naime ovih dana dešavalo se mnogo toga.

Najbolja stvar koja mi se desila jeste da sam ofarbala kosu,konačno!
Oduvijek sam imala želju probati to ali roditelji nisu bili baš za to,kao i svaki roditelji.


''Pokvarit ćeš kosu'' , ''Nemoj to raditi'' , ''Kajat ćeš se''

Nekako sam mamu nagovorila i evo me sada sa novom bojom. Za početak probala sam svijetlo pepeljasto plavu,iako sam bila tamno smeđa.

U predhodnom postu možete vidjeti kakva mi je prije boja bila

        
Mada se ne može toliko preko slika primjetiti ali važno je da sam ja zadovoljna i sretna.
Svatko tko ima želju da se ofarba,neka uradi to! Zadovoljstvo i sreća poslije toga je neopisiva.

Sljedeći put želim da budem još svjetlija pa možda jednog dana budem i plavuša,tko zna?! :D


Slikovni rezultat za garnier farba za kosu pepeljasto plava

To je to za prvi post. Potrudit ću se da vremenom budem više inspirativna i da postovi budu mnogo bolji.

Hvala na pažnji. <3 

4 komentara:

  1. Kosa ti je prelijepa!♥

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvijek si predivna <3

    http://ayllah1.blogspot.ba/2018/03/facts-about-me-and-things-i-love.html

    OdgovoriIzbriši